Dla jednego z największych polskich Banków przeprowadziliśmy analizę, zamodelowaliśmy a następnie zautomatyzowaliśmy proces obsługi Głosu Klienta. Rejestracja reklamacji, dyspozycji, opinii i zapytań została wsparta poprzez elektroniczny formularz zintegrowany z głównym systemem bankowym oraz silnikiem decyzyjnym. W połączeniu z bankowym modułem do księgowań pozwala to na natychmiastowe rozpatrzenie reklamacji oraz zwrot środków dla Klienta. Przepływ czynności backoffice jest zamodelowany w taki sposób, że pozwala na obsługę nawet najbardziej skomplikowanego zgłoszenia, a Klient pozostaje poinformowany o przebiegu procesu poprzez email, SMS lub komunikaty w serwisie transakcyjnym.
Dla tego samego Klienta przygotowaliśmy automatyzację procesu sprzedaży ubezpieczeń firmowych. Największym wyzwaniem w tym przypadku była integracja z silnikiem kalkulującym wysokość składki oraz specyficzne potrzeby Klienta odnośnie wyglądu formularza elektronicznego. Dodatkowo został przygotowany automatyczny mechanizm generujący dokumenty, które następnie renderowane są na ekranie użytkownika. Klient ma możliwość akceptacji umowy oraz opłacenia składki poprzez formularz, co sprawia, że proces jest prosty i samoobsługowy.
Created by Workslow BPM