Golden Sand Bank
cyfrowy proces onboardingu

Stworzyliśmy unikalny User Experience

Golden Sand Bank to międzynarodowy fintech, który wyróżnia mobilność oraz cyfrowość. Modelowanie oraz automatyzacja procesów dla organizacji o takiej charakterystyce jest prawdziwym wyzwaniem. Dzięki intensywnej pracy udało nam się stworzyć całą gamę elektronicznych formularzy oraz zautomatyzować obsługę Klienta w Banku, który nie ma fizycznych oddziałów. Zaawansowana digitalizacja procesu onboardingu dostarcza użytkownikowi doznania na niespotykanym dotąd poziomie.

(...) wspólnie realizujemy międzynarodowy projekt, którego celem jest stworzenie innowacyjnych rozwiązań w bankowości mobilnej i internetowej. WorkSlow BPM wykazuje się bardzo dużym zaangażowaniem, innowacyjnością oraz doświadczeniem niezbędnym w prowadzeniu tego typu projektów. Warto podkreślić też ich wkład w tworzenie i ciągłe usprawnianie procesów oraz ich automatyzację w oparciu o rozwiązania klasy BPMS. Dodatkowo ich doświadczenie jest bezcenne przy consultingu w zakresie integracji systemów klasy BPMS.

Powiedział Sławomir Lachowski

Projektując ekrany formularzy oraz integrując aplikację z zewnętrznymi systemami informatycznymi tworzymy niepowtarzalny User Experience. Dla Klienta oznacza to, że założenie konta oraz otwarcie rachunków inwestycyjnych w międzynarodowym banku nigdy nie było tak proste. Z punktu widzenia Golden Sand Banku integracja z rozwiązaniami przeciwdziałającymi praniu brudnych pieniędzy oraz wirtualnym oddziałem bankowym zapewnia bezpieczeństwo oraz ograniczenie kosztów operacyjnych.

Zaprojektowaliśmy aplikację tak, aby była jak najłatwiej rozszerzalna oraz elastyczna. Skorzysta z tego nowo budowany oddział Golden Sand Banku w Niemczech, który w będzie bazował na istniejących już elektronicznych formularzach oraz automatycznych procesach. Ograniczy to znacznie koszty i czas wdrożenia rozwiązania na nowy rynek oraz pozwoli Klientowi skupić się na wyzwaniach organizacyjnych oraz prawnych.

Created by Workslow BPM